Vuoden 2022 pakkittavat

Vuoden 2022 kilpailuissa menestyneet palkittavat

Palkitseminen

Lidrid Team ry palkitsee vuosittain menestyksekkäästi seuraa edustaneita ratsastajia. Palkitsemisen perusteena ovat:

1) MESTARUUSKILPAILUT (SM, P-SM)

Palkitaan seuraa Suomen mestaruuskilpailuissa menestyksekkäästi (sijoittuneet) edustaneet ratsastajat tulevan vuoden seurajäsenyydellä. Suomenmestaruus huomioidaan lisäksi 100e valmennustuella.

Aluemestaruudet:
Este Seniorit Inga Alatalo hopea
Koulu Ella Tolonen nuorten hevosten hallimestaruus pronssi, aluemestaruus kulta
Koulu Iida Uusitalo suomenhevosten aluemestaruus hopea

2) VALTAKUNNALLISTEN SARJAKILPAILUJEN FINAALEISSA MENESTYNEET (Esim. Ponicup, Junioricup, Pikkukierros)
Lidrid team ry palkitsee valtakunnallisten sarjakilpailujen finaaleissa menestyneet ratsastajat tulevan vuoden seurajäsenyydellä. Vuonna 2022 ei pakkittavia.

3) SRL RANKING-TILASTO
Palkitaan SRL ranking-tilaston perusteella menestynein ratsastaja ikäkausittain (ponit, juniorit, nuoret, seniorit) tulevan vuoden seurajäsenyydellä.

Kansalliset rankingpisteet:

RE Ratsastaja K/KV | Seniorit​

1 Uusitalo Tuomas LIDRID pisteet 59.00

Alueen rankingpisteet:

RE Ratsastaja A | Seniorit | Pohjois-Suomi
(1 Uusitalo Tuomas LIDRID pisteet 21)

2 Lidström Pia LIDRID pisteet 4.52

RE Ratsastaja A | Nuoretratsastajat | Pohjois-Suomi

1 Koponen Veera LIDRID pisteet 15.00

RE Ratsastaja A | Juniorit | Pohjois-Suomi

1 Lidström Emma LIDRID pisteet 16.00

RE Ratsastaja A | Poni ratsastajat | Pohjois-Suomi

(1 Lidström Emma LIDRID pisteet 14.00)

2 Kokko Rosemarie LIDRID pisteet 9.38

Kouluratsastus Alue:

KO Ratsastaja A | Juniorit | Pohjois-Suomi

1 Uusitalo Iida LIDRID pisteet 21.00

KO Ratsastaja A | Nuoretratsastajat | Pohjois-Suomi

1 Tolonen Ella LIDRID pisteet 16.50

KO Ratsastaja A | Seniorit | Pohjois-Suomi

1 Korpela Salla LIDRID pisteet 9.00

Kansalliset rangingpisteet kenttäratsastus:

KE Ratsastaja K/KV | Juniorit

1 Lamberg Tuisku Maria LIDRID pisteet 4.00

4) MUU TYÖ SEURAN HYVÄKSI (kategoriat voidaan päättää vuosittain erikseen hallituksen kokouksessa, esim. vuoden talkoolainen tms.) ei valita 2022 vuodelta.

LISÄPERUSTEET JA OHJEET
Palkittavien enimmäismäärä on 15 ratsastajaa, joista kolme palkitaan muista.
Useissa kategorioissa menestynyt ratsastaja palkitaan yhdellä palkinnolla. ()-merkinnällä alemmassa tasossa menestynyt, mutta ei palkita.
Mikäli ratsastaja ei halua vastaanottaa tulevan vuoden seurajäsenyyttä, ei sitä korvata muulla tavoin.
Lidrid Team ry:llä on mahdollisuus osoittaa lisäpalkinto esim. erityisen menestyksekkäästi kauden aikana seuraa edustaneelle ratsastajalle.
Vuosittaisen palkitsemisen edellytyksenä on, että se on kyseisenä vuonna taloudellisesti mahdollista. Taloudellisista syistä palkittavien määrä voi olla vuosikohtaisesti pienempi. Palkitut esitellään ja heidän kuulumisensa kuulumisiaan kerrotaan seuran somessa.

PALJON ONNEA MENESTYNEILLE!

LIDRID hallitus