Liittyminen ja eroaminen

Jäseneksi liittyminen

LidRid Teamin jäsenenä saat SRL:n jäsenseuran jäsenedut sekä tietysti kaikki LidRid teamin jäsenedut. Jäsenille on oma suljettu Facebook-ryhmä, johon emme ikävä kyllä hyväksy mukaan muita kuin jäseniä.

Jäseneksi liittyminen tapahtuu SRL jäsenhuoneessa:

Seniori 64 €

Juniori 57 €

Perheenjäsen seniori 37 € (Ei sisällä Hippos-lehteä)

Perheenjäsen juniori 33,5 € (Ei sisällä Hippos-lehteä)

Kannatusjäsen 25 euroa, Ei SRL:n etuja, pelkät seuran tapatumat ja tilaisuudet (huom! vuonna 2021 kannatusjäsenmaksu vielä 10€)

Yhdistykseen varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä 18 vuotta täyttänyt henkilö, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen. Alle 18-vuotiaat voidaan hyväksyä juniorijäseniksi. Kannattavaksi jäseneksi voidaan hyväksyä 18 vuotta täyttänyt yksityinen henkilö tai oikeuskelpoinen yhteisö, joka haluaa tukea yhdistyksen tarkoitusta ja toimintaa. Kannattavaksi jäseneksi voidaan hyväksyä alle 18-vuotias henkilö. Varsinaiset jäsenet ja kannattavat jäsenet hyväksyy hakemuksesta yhdistyk-sen hallitus. Kunniapuheenjohtajaksi tai kunniajäseneksi voidaan hallituksen esityksestä yhdistyksen kokouksessa kutsua henkilö, joka on huomattavasti edistänyt ja tukenut yhdistyksen toimintaa.

Jäsenen eroaminen ja erottaminen

Jäsenellä on oikeus erota yhdistyksestä alla olevalla lomakkeella, ilmoittamalla jäsensihteerille tai puheenjohtajalle tai ilmoittamalla erosta yhdistyksen syyskokouksessa merkittäväksi pöytäkirjaan.

Hallitus voi erottaa jäsenen yhdistyksestä, jos jäsen on jättänyt erääntyneen jäsenmaksunsa maksamatta tai on muuten jättänyt täyttämättä ne velvoitukset, joihin hän on yhdistykseen liittymällä sitoutunut tai on menettelyllään yhdistyksessä tai sen ulkopuolella huomattavasti vahingoittanut yhdistystä tai ei enää täytä laissa taikka yhdistyksen säännöissä mainittuja jäsenyyden ehtoja.

Eroamista varten tarvittavat tiedot

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.