Seuravaatteet 2022

TRIKOOPIPO, Navy, one size, hinta 18€ sis logo ja alv 24%

LIDRID Team seuravaatteet nyt tilattavissa!

Seuravaatteet tilataan ennalta ilmoitettuna päivänä. Tilauspäivään mennessä maksetut tilaukset tilataan ja vaatteet noudettavissa Kiimingin ratsastuskeskuksesta ilmoitettuna aikana.

EDELLINEN TILAUS TEHTY: 19.9.2022

SEURAAVA TILAUSPÄIVÄ: ei tiedossa, laita viestiä Anniinalle, tilauspäivä lukitaan, kun halukkuutta useampaan tilaukseen kertynyt.

Kaikki seuravaatteet tilataan seuran mukaisesti sinisenä/tummansinisenä. Kaikkiin tilauksiin tulee automaattisesti seuran logo. Kokotaulukko liitteessä viimeisillä sivuilla, yritetään saada seuralle joitakin viitekokoja, ilmoitellaan kun saadaan.

Tallinmäen ratsastajat saavat tilata vaatteet Tallinmäki-tekstillä pientä lisämaksua vastaan. Tallinmäki-teksti tulee vaatteiden selkäpuolelle. Lisää Tilauksen lisätieto -kenttään maininta "Tallinmäki". Tallinmäki-tekstillä tuotteen hintaan lisätään 4,35e.

Toimi näin:

• Lataa seuravaateluettelo (erillinen pdf tiedosto) jossa tuotteen kuvaus ja hinnat
  • maksa haluamat tuotteet tilille FI77 1107 3000 6229 89
  • käytä VIITENUMEROA 9975
  • Ilmoita alla olevalle lomakkeelle maksamasi tuotteiden koot
  • ilmoita tilaukseen vaadittavat tilaajatiedot
  • lähetä tilaus

lisätietoa tilauksista Anniina Louhela 0405549508

LIDRID TEAM TRIKOOPIPON Voi tilata samalla kaavakkeella. Pipoja kannattaa kysyä myös Anniinalta, koska niitä tilataan myös suoraan myytäväksi talleille (Krk ja Tallinmäki)

Seuravaatetilauslomake

Tuotteen perässä W=naistenmalli, M=miesten malli, JR=lastenkoko. Jos mallia ei erikseen ilmoitettu, kyseessä miesten malli. Valitse haluamallesi tuotteelle koko, ilmoita pakolliset tilaajatiedot ja lähetä lomake. Saat tilauksesta vahvistusviestin sähköpostiisi. Ongelmatilanteessa ota yhteys Anniinaan.

TUOTTEET:

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.